KVV Duffel – KMVK van 05/02/2017 #eersteploeg #wedstrijdverslag

logo_kvv_duffel_met_kroon Duffel was bij ons op een diefje komen winnen met 0-1, een goal in de laatste minuten van een weinig spannende wedstrijd. Tijd dus om revanche te nemen.

Maar daar was de eerste 30 minuten weinig van te merken. Duffel had duidelijk speloverwicht zonder tot echt goede kansen te komen.

Tot de 17e min. : Aanval op links van Duffel, Bossier uitgeteld en een puntertje in de rechterbenedenhoek : 1-0.
Vijf minuten later een aanval door het midden, waarbij die van Mariaburg weinig in de weg legden en de 2-0 was een feit.

Duffel liet nu het tempo iets zakken en Mariaburg kwam wat beter in de wedstrijd. In de 31e min. mocht Lippens een vrije trap nemen en schilderde die proper in de rechterhoek binnen : 2-1.
KMVK kreeg terug wat adem en kort voor rust verzond Benoey nog maar eens een lange voorzet, op Boer, die netjes voorzette aan de 2e paal, waar Denisse kwam aangestoomd : 2-2.

Een min. later werd ons een duidelijke strafschop onthouden.
En zo konden we terug beginnen aan de tweede helft.

In de tweede helft begon Duffel weer het best en na 10 min. werd een voorzet aan de 2e paal netjes afgerond : 3-2.
Mariaburg bleef er in geloven, maar kreeg 15 min later het deksel op de neus. Bij een hoekschop en wat geharrewar floot de scheids plots een strafschop tegen Mariaburg. Iedereen verbaasd , maar die van Duffel namen het cadeau met een grote strik dankbaar in ontvangst : 4-2.

Mariaburg probeerde nog wel, maar behalve wat halve kansjes, was er niet veel meer te zien.
En zo konden we puntenloos terug naar Brasschaat.

Statler en Waldorf

About Pvw

Vader van drie voetbalgekke zonen, Geek, Gamer, Getronics sales manager, fan van Schalke04, mijn Honda VT1100, Antwerpen en Social Media.
This entry was posted in Eerste ploeg and tagged . Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.